Alyda
El meu actor favorit!

El meu actor favorit és Nicholas cage i la pellícula que més em va agradar de l'va ser The Family Man, aquesta pellícula té un missatge molt fort una lliçó de vida diria jo! És difícil escollir el camí correcte en la vida! :)

Apr 29, 2013 1:00 PM
Comments · 2

A mi també m'agrada molt aquest actor, té moltes pel.lícules bones. Per exemple Con Air, Face to face, etc...

 

El meu actor favorit és Nicholas cage i la pel·lícula que més m'agrada d'ell és (supogo que te refieres a él)  The Family Man, aquesta pellícula té un missatge molt fort una lliçó de vida diria jo! És difícil escollir el camí correcte en la vida! :)

 

Yo lo escribiria así. ok? pellícula escrito así sonaria mal. se escribe l·l, y no lo escribiria en pasado el verbo para decir que es la película que más me gusta, para seguir con el verbo de la primera frase.

 

 

 

 

November 15, 2013

Totalment d'acord en que es una gran pel.lícula. Jo ja he vist aquesta pel.lícula al menys 6 vegades! Sempre la veig al Nadal  ;)

A vegades no ens adonen, però una simple decissió pot canviar la nostra vida per sempre.

April 30, 2013